5 Ocak 2012 Perşembe

seni seviyorum demek!

anlatamadım..

ne derdimi ne de kendimi sana..
hayaller vardı oda oda..
ıslak ıslak caddelerde kurulan..
ufak bir tebessümde bulurdum o umudu..
umudun yolu evinde bulundu..
duvarlarda ki panolarım..
yazılarım..
şarkılarım dinlerken içtiğimiz..
şarabı içtim sende..
rakıyı ezdim..
bir parça peynirde gizlediğim o ekşilik..
sırf sen varsın diye karşımda söylemediğim..
güvendiğim yarınım kadar..
akıttığım gözyaşları,bir damarın kopuşu kadar sıcak..
acı dolu gökyüzü ve kıyafetlerim aşk kokan..
ceplerimde kalmış bir tutam söz..
sahipsiz şimdi bir piç gibi kalan..
haykırdım sana haykırdım..
gururdan uzak , aşka yakın..
bir dolunay gibi tam sana yaslıyken kalbim..
sen tutulmayı seçtin..
uzak kaldın güneşten..
yakın düştüğün o uzaklık..
şimdi benim seçtiğim bir intihar yöntemi..
her taıdığım kadına,
seni seviyorum demek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder