5 Ocak 2012 Perşembe

Ben seni düşünürüm..

Ben evime yürürüm..
Gecenin ortasinda..
Yagmur da yagsa yürürüm..
Sen,uyursun bi karanligin icinde..
Rüyanda kim bilir kimlerle..
Sicacik odan da..
Ben evime yürürüm..
Gozlerimden belki damlar bir kac damla..
Hem sanane!
Sen uyumazsin ya da..
Bir kac kadeh yuvarlarsin yalniz..
Belki de hayirsiz bi adamla..
Ben!. Evime yürürüm..
Sensiz.. Islak caddelerde..
Islak degilse bile bos..
Sen gidersin bu sehirden..
Uzaklara.. Ya da yakin bie sehre ne bileyim..
Hem banane!.
Ama ben seni düsünürüm..
Sen karisirsin hayata..
Ucundan bucagindan..
Kosturursun o sevgiline gec kaldin diye,
sehrin meydanindan..
Ben,seni düsünürüm..
Aklima dustukce sen..
Ben cok fazla üzülürüm..
Sen aksam evine giderken belki o..
Belki o vardir yaninda!.
Ben yalniz!.
Ben yapayalniz evime yürürüm..
Sen mutlulukta kulac atarken..
Ben huzursuzlukta bogulurum..
Sen surerken sefa icinde bir günü..
Ben,büyürüm..
Cefalar.. Buhranlar.. Doldu yine dertle kederle bak,semalar!.
Sen batiirken günesi köprünün ardindan..
Ben seni düsünürüm..
Senin icin batmis günes,bitmis bir gün..
Ne olur.. Ne olur,.
O günesi batiran beni düsün..
Cünkü ben..
Seni düsünürüm..biterken bir gün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder