5 Ocak 2012 Perşembe

Bir şiir'in son hali..

Kalabalik bir arkadas topluluguyla sarhoslastim dun aksam..
Vodka ile basladim.. Sonra skol.. Sonra efes..
Ve bir an farkina vardigim,sensiz aldigim bi nefes!.
Gecmisin izlerine basarak gectim hic gitmedigim bir eve..
Oldukca cakir keyitim..
Sen,aklima bile gelmemistin henüz..
Fakat bir kac biradan sonra aklim yatmaya basladi yoklugunla..
Hayal fuhusu olmaliydi bu!.
Kendimi eglenceye vurmaya basladigimdaysa masada daha once hic tanimadigim insanlar vardi..
Bir bar'in en kenar masasinda bize rastladim..
Sahnede kirmizi mini elbisesiyle bi kadin..
Bize dair sarkilar soyluyordu..
Ben hala sarhostum..
Etrafta senden eksigi olmayan o kadar guzel kadinlar vardi ki,
neredeyse birine asik olabilirdim de..
Guzel kadinlar,duzgun vucutlar ve beni en cok etkileyen o duzgun bacaklar..
Cok fazla acik sozluyum sanirim..
Gecenin arasina karisirken kacamak bakislar,sen artik silinmistin..
Bir seyler yapmaliydim bu yuzden..
Alkolun de verdigi gazla kendimi sahneye attim..
Birden bire altimda tabure,spotlarin altinda,elimde mikrofonla kendimi o kadinlarin onunde buluverdim..
Sen bu sehirde benden uzak bir yerdeydin..
Sana yazdigim o ilk siirimi cikariverdim agzimdan..
Yuzumu inan kaldirmadan,en kemkum halimle okudum..
Muzik devam ederken..
Bitirdigimde seni okumayi o kadinlara,alkis sesleri yukseldi..
Belki buruk.. Ama 'ben naptim lan?' dedim..
Yine de sensiz gecirdigim e guzel geceydi...
Bir baska siirde,sen baska sehirde,bu sehrin herhangi bir sahnesinde,bulusmak uzere..
Hoscakal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder