31 Ocak 2012 Salı

son kez bakti ve gitti..

Bu yazilanlari okuyorsan eger gercekten büyük bi cesaret örnegi
sergilemisim demektir.. Aferin bana!.
Hic lafi dolandirmadan söylemeliyim ki yazmak konusunda ne kadar cok
iddaali olsam da bu beni cok zorluyor..
Ben,bir gün birisiyle tanistim,kazara oldu..
Arandiğimi söyleyemem,hazirliksizdim.. Kusursuz bir firtinaya tutulmus
gibiydim.. O bir sey söyledi,ardindan bende baska birsey.. Sonra
bildiğim tek sey,hayatimin kalanini bu konusmanin tam ortasinda
gecirmek istediğimdi.. Geriye icimi yakan o his kaldi.. Beklediğim
kisi o olabilirdi.. Şeytan'in kendisi olduğunu söyleyebilirim.. Bir
sekilde cekiyor beni.. Dikkat isteyen harika bir uğras gibi..
O,sendin.. Basima gelen en güzel seydin.. Ama ben sana öyle
davranmadim.. Seninle hemen olmak istedim ve yillarca sürmek.. Cünkü
eğer seninle olmazsam,hayatin icinde bir yerlerde kaybolup
gideceğimizi biliyordum.. Dönüslerle ve kivrimlarla dolu kocaman kötü
bi dünya bu.. Ve insanlar bazi anlari yok sayarak,iskalayarak
gecistirmenin yolunu bulmuslar..ama bazi anlar herseyi
değistirebilir.. Aramizda neler oluyor bilmiyorum.. Üstelik sana,neden
benim gibilere yok yere bel bağlaman gerektiğine dair söyleyecek
birseyimde yok.. Fakat öyle güzel sariliyordun ki,yuva gibi,ev gibi..
Ve harika çay demliyordun.. Bunlar benim adima yeterli nedenler..
Sence de elle tutulur yeterli değerler değil mi?. Sana,asla beni ara
demeyeceğim bu sehirden gittikten sonra.. Aramazsin da zaten.. Ama
hayatin icinde kaybolma olur mu?. Çünkü birlikte olduğumuz dönemler
eminim ki hayatinin en eğlenceli dönemiydi.. Ve o dönem tamamen
aşkti.. Aşk icin mutlaka kendinden vazgec.. Ben kötü bi adam oldum
artik.. Ve beni bu hale senin tavirlarin getirdi.. Özlemen gerektiğini
söylediğinde o ilk gün.. Inandim.. Daha sonra sen kendi ağzinla
özledim dedin.. Ama sözünde durmadin.. Önemli değil artik.. Beni
birakmayacağini söyleyerek ve beni burada birakarak gidiyorsun simdi..
Unutmadan.. Unutmayacağim seni hic bir kadin da..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder