28 Ocak 2012 Cumartesi

gel,gittigin güne dönelim..

Duydun beni..
Yine sacmaladim iste..
O gün yaptigim gibi..
Sana 'gitme' dedigim gibi..
Oturmadi bi türlü kalabalik yanima..
Evimde bir kac sarki,sarap kaldi..
Yalnizlik o kadar kötü degil...mis..
Istedigim tarafinda yatiyorum yatagin..
Sabah kalkarken kimsenin kolu uzerimde degil..
Yemeklerden sac falan da cikmiyor..
Iyiyim yani..
Besiktas maclarini kacirmamak cabasi..
Deli gibi yaziyorum..
Deli gibi hafif mi acaba?.
Ya da deliler yazarlar mi?.
Yazar adam delirir mi?.
Kadin olsa delirmez mi?.
Sanirim alkolüm azaldi..
Yok yok gece dokundu bana..
Oda karanlik ya midem bulandi..
Bir de seni dusundum az once..
Gizlice.. Sessiz..
Sarki o'nu dinledigimi sandi..
Biliyor musun? :)
hep gülümsüyorum bu durumlarda..
Sanki beni izliyormussun gibi..
Pencereden aradan bakiyorsun sanki..
Cok soguk bu aralar..
Cikamiyorum sokaga..
Atkimi da baglasam olmuyor..
Üsüyorum sevgili..
Gittigin gün sicakti..
Yaz.. Temmuz..
Gel,gittigin güne dönelim sevgili..
Aaah.. Ne aptalim..
Sevgili dedim..
Sevgisizsin artik degil mi?.
Sevgisizimsin..
Olsun.. Ben yine de oyle desem?.
Olmaz mi?.. Olmaz di mi?.
Peki.. Olmasin..
Ama yine de sevgiliydin sen..
Yani en cok sevilen..
En cok seven..
Bak oturmuyor satirlar..
Gel,gittigin güne dönelim..
Senliyken daha iyiydim ben..
Ya da sen bilirsin..
Ben böyle de yazarim seni..
Hem!. Hem nereden bileceksin?.
Beni temmuz da terkeden,
ilk sevgili sen degilsin ki!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder