28 Ocak 2012 Cumartesi

içimden öldüm..

Disa konuştuğum ne varsa,
içime sustum bugün..
Dün de öyleydi aslinda..
5 adam bir tv karşisinda..
Alkol-maç-kadin konuşuldu..
Bir ortama dair ne varsa oradaydi..
Bira tadini şarap'a birakirken,ben..
Içimden cümleler sövdüm sana..
Katlettim suskunluğu..
Bir pencere kiyisinda,tekli koltuk..
Camdan içeri sizan soğuk..
Bir yarali adam vardi içimde..
Bahar aradi sonra..
Kulagima yayilan sesi..
Yarin içindi söylemleri..
Yalnizdi o da..
Bir adamin yalnizligi kadar yalniz..
Ve tutunmak istercesine hayata..
Kovaladigi kadar yorgun..
Bir kadina göre güçsüz ve yağmur bakisli..
Disariya attik kendimizi sonra..
Ayazin alninda bulduk kendimizi..
Ben bir cigara yaktim..
Bir nefes..
Sonra bir nefes daha..
Ve bir nefes daha..
Sonra,sonra..
Derken o'da tükenmisti nihayetinde..
Bunu da buraya neden yazdim bilmiyorum zaten..
Bir de su sabahlari adam akilli programlar ciksa kanallarda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder