12 Nisan 2012 Perşembe

Çık işin içinden sen!.

Hic yanilmayacagim her gunumun tahmininden.. Bıkmadan yıkılıp
duracagim iste.. Hani o yollar,kafeler falan.. Sana aldigim
jarbelalari da gormemezlikten gelmeyecegim.. Yalan soyleyen dostlarima
da gercegi soylemeyecegim.. Sarhos oldukca sarki tutacagim radyodan
mesela.. Ilk calan hep senin sarkin olacak ve sonra ki benim,sonra ki
senin ve yine benim.. Ama hic bi zaman bizim olmayacak o en guzel,en
sevdigimiz sarki.. Senin gibi kokmayacak hic bir kadin ve
yalnizligim.. Hic gunes,o eskiden dogdugu kadar parlak dogmayacak.. Ve
sevmeyecek hic bir kadin beni.. Yoldan gecenler begenmeyecek halimi..
Deliye vurup vurup gecistirecegim canimin sıkkınlığını..
Dertler,kederler derken yas olacak otuz.. Sen,yok olacaksin.. Beni de
yok edeceksin.. Biz zaten yokuz.. Yokluktan hiclige gecip bir muddet
orada kalacagiz.. Ben yine satirlarima ilikleyip yalnizligimi bir
kadeh sarapta kelime arayacagim.. Sisenin dibinden cikacak o minik
insanlari bekleyecegim sabahlara dek.. Kisa cumleler kuracagim
fazlasiyla,uzunlari uzanamasinlar diye sana.. Ve tukenecek herseyim..
Kaybedip kendimi ankara caddelerinde bulmaktan korkuyorum seni.. Ne
yapardim seni yarin eskisehir'de gorsem.. Koseyi dondugumde seninle
denk gelsem.. Ahh tanrim!. Koru beni bu acidan.. Yalvaririm bana biraz
daha yalnizlik ver.. Ver ki seni anlayabileyim.. Korkuyorum yine bir
baska kadinin askindan gebermekten.. Satirlarim bitti.. Sarapta.. Sunu
okuyan adam bir kadeh sarap getirse bana.. Az da laflasak..
Safsatalardan da olsa konussak.. O sikayet etse okulundan,hayattan
veya isinden.. Ben cikarsam o'nu isin icinden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder