14 Şubat 2013 Perşembe

Müsvette 1.

Bir insanı mutlu etmek, iki bin lira maaşlı işe girmekten daha zor..
Fakat çevrede böyle düşünen insan bulmak daha da zor..


Neden mi bu haldeyiz? Herşeyin farkında olup susmayı seçtiniz.. İşte
bu yüzden böyleyiz..


Hata yapmayı seviyorum, benim hayatım hata.. Hayatımı da seviyorum..
Hayatımı büyük bir hataya değişmeyi çok istiyorum.. Bunun için her
türlü hatayı yaparım..


Yanakları olabildiğine çökmüş, elmacık kemikleri şövalye zırhı gibi
ona verilecek nasihatlare gözdağı veriyordu..


Senin olduğun yerde uğruna yapabileceğim şeylerden daha kolay ne olabilir ki?.


'Sevmek bir an'a aittir oysa' demişti.. Söylediğinden çok
etkilenmiştim.. Çünkü alıntı yaptığı filmi eski sevgilime bir kaç kez
izlemiştim..


Seks ve alkol olmasaydi intihar ederdim fakat bunu yazmak için ben
değil, okumak için hazır olmayan akrabalarım ve arkadaşlarım vardı..


'Roman yazıyorum.' dedim..
'konusu ne?.' dedi.
'Seni tanıdıktan sonra yazmaya başlasaydım, muhakkak gözlerin ve
saçlarınla alakalı olurdu.' dedim..
Ulu orta asılıyor ve hiç utanmıyordum.. Durumdan memnundu ve hayran
kitlesine yeni bir kültür mantarı katmanın mutluluğunu yaşıyordu..
Bunu, önünde ki sigara paketiyle oynayan ellerini bir anda kaküllerine
götürmesinden anladım..
Ve ekledim ' sanırım finali buldum..'


Yapabildiğin kadar yanlış, görebildiğin kadar doğrudur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder