19 Ocak 2013 Cumartesi

Olympos

-Sorunlu olan herkes gibi hayatimdan, cevremden ve yasadigim yerden
memnun degilim.. Hicbir seyin yolunda gitmemesinin tek suclusu ben
miyim?. Neden bir an olsun aydinliga cikamiyorum?. Ne zaman isleri
yoluna koysam, bir yerlerden baska bir zamana ait yaptigim hata
cikiyor ve hersey boka sariyor.. Kurtulmam icin ne gerekiyorsa
yaparim, inan bana bunu yapabilirim!.

+Yasadigin yerin turkiye oldugunu unutmamalisin..

-Unutmamaliyim..

+Gecmisinde bir sey olmadigi ortada, gelecegine bakmalisin..

-Bakmaliyim..

+Belki de kendine bir kadin bulmalisin..

-Bak bu imkansiz.. Bir kadini sevebilecegimi gercekten sanmiyorum..

+Bir kadini gercekten sevebilecegini sanmalisin..

-Etrafina bir baksana! Hangi kadin sence buna deger?.

+Buna degecek kadinlar var..

-Yillar onceydi.. Esmer,kuru ve zayif bir kadindi.. Bir gorsen,
dunyaya armagan edilmis bir seydi.. Sevmeyi denedim.. Gercekten
sevdim.. Fakat, o beni sevmedi.. Sevemedi..

+Gordun mu?. Varmis..

-Konumuzun ben oldugumu saniyordum..

+Konu sensin,duzenli alkol almaktan ve belli araliklarla yazmaktan
baska hicbir sey yapmiyorsun..

-En azindan sizin gibi zamanimi kolesi oldugunuz duzene asgari ucret
ve saglik sigortasi karsiliginda kiralamiyorum..

+Kira gelirimle aldigim ickileri iciyorsun..

-Bence beni anlamiyorsun..

+Bence yasadigin yere yakismiyorsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder