24 Mayıs 2012 Perşembe

ihbar mektubu.

Hayatima girip beni ben yapan, benden bin tane daha ben alan bi kadindin sen..
Gittin.. Ama olsun..
Zaten soyadim da sana hic yakismayacakti..
Erikle pekmez gibi olacakti..
Olmadi.. Affettim.. Affetmesine affettim de yine de bir seyler aciyor bazen..
Hissediyorum..
Insanim sonucta, sevistigimiz zamanlar geliyor aklima..
Bornozunun altinda ki nemli vucudun falan..
Siyah saclarinin islak islak omzuna dusmesi..
Sirtima nadirende olsa biraktigin tatli aci..
Evde olmamasina ragmen kurdan kebabi icin market, bakkal kosturman..
Mutfakta yemegim bittiginde kendi yemeginin bitmesini beklemeyip benim
tabagimi yenilemen..
Begenerek izledigimiz diziyi, begenmeyerek calistigim isten cikip eve
gelene kadar dondurup beni beklemen..
Sirf ben istiyorum diye raki icerken besiktas formasini giymen..
Sirtimi ve saclarimi yikaman..
Eglenmeye gittigimizde sarisin kizin bana yazmasini fark edip,
arkamdan gelerek bizi kasada basman..
Ilk bulusmamizda birani benimle paylasman..
Bahcemizde ki agactan karanlikta erik toplaman..
Sömestrda ankara'ya giderken tramvayda boynumun bukuklugune ve
gozlerimin dalginligina bakip hafif aglamakli olman..
Yil basinda hayatim boyunca begendigim ve bir daha oylesini
begenemeyecegim dahasi su aralar uzerime giyip kollarini dirseklerime
kadar siyirarak muthis rant sagladigim ceketi ekonomik sikintiya
girdigin halde yuz lira bayilarak alman..
Yetemedigim yerde yetmen..
Arkadaslarima sokmaya kiyamadigim laflari oral bi sekilde acimasizca
onlara sokman..
Sevgililer gununde pisirdigim eti cok begenmen, kekikli makarnami ve
diger icatlarimi begenmesende sirf ellerim degdi diye cignemeden
yutman..
Yaz okulu kaydini yaptiracak onca insan varken, kisitli zamanim
olmasina ragmen cogu isin altindan basariyla kalkacagima inanarak bana
guvenmen..
Hayatla alakali dusuncelerimi, hayallerimi ve planlarimi anlattigimda
gozlerini bir dakika bile uzerimden ayirmadan beni dinlemen..
Daha sayamadigim nice yasanilanlar var aklimda ve kalbimin her
atisinda orada olduklarini hissedebiliyorum..
Biliyorum sende hissediyorsun..
Ama nasil yapabiliyorsan bunu, saklamayi ya da bana caktirmamayi
becerebiliyorsun..
Nedensizce ezip, vazgectigin ve biktigindan soz ederek 'sevmiyorum
apo' deyisinin uzerinden gecen bunca zaman yaralarima iyi gelmese de,
bir seylerin uzerine toprak attigi cok net ve ortada..
Dogrusu son yasadigim duzenli iliski oldugu icin midir bilinmez ama
senin kadar olmasa da, sana yakin bir iliski yasadigimda yukarida
sayilanlar da yavas yavas tozlu ve sari tarih sayfalarinda yillanmaya
birakilacak..
Belki bir gun seni gordugumde, gittigin ve bittigimiz gun kadar canim
yanmayacak, burada oldugun zamanlarda ki gibi aklim hoplamayacak ya da
simdi ki kadar cok ozlemeyecegim ama yine de biliyorum ki duygularim
kendini kalbimin tavanina asacak..
Sen hayatini duzene sokmus, kolunda ki markali cantana, sana cok
yakisan gozlugunu koyarken, ben hala kendimi ariyor olacagim
baskalarinda..
Sensiz, yalniz ve her defasinda daha da yenilerek..
Tattigim hic bir kadin, senin dudaklarin gibi olamayacak..
Adı da konamayacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder