5 Mart 2012 Pazartesi

Sen ve Diğer kadınlar..

Bir kadını çok mutlu edebilirsiniz..Bir kadini çok üzebilirsiniz..Ama
bir kadını üzdükten sonra asla mutlu edemezsiniz..' boş sayfanın en
üst bölümüne böyle bir giriş yaparak bekliyorum ilham denen şeyi.. Bu
ilham acaba nasıl bir şey?. Bok gibi mi? Ya da susuzluk?. Geldiği an
da becerebilmeli miyiz kabiliyetimizin yönlendirdiği alanda,elimizden
geleni.. Ve her seferinde daha iyisi için uğraşmalı mıyız?. Ben öyle
düşünüyorum.. Peki ya sen?. Senin fikrin var mı tüm bu safsatayla
alakalı?, Mesela daha iyi bir adamı,daha fazla sevmek gibi.. Senin de
hayata dair planların,düşüncelerin var mı?. Yoksa bir tren seferinden
farkın yok mu?. Validenin yaşadığı gibi,ya da büyük annenin yaşadığı
gibi,hatta büyük büyük annenin yaşadığı gibi,bir iş için
uğraşırken,bir adamla evlenip,çocuğuna mı bakacaksın?. Tüm
emeklerin,okulun için harcadığın zamanı yok sayıp,kocana
yemekler,çocuğuna mamalar,evin için market ziyaretleriyle mi
yaşayacaksın?. Peki ya o adam? Sevebilecek mi seni?. Ne kadar sevecek
ya da?. Seni sevdiğini,beğendiğin bir elbiseyi,ayakkabıyı alarak mı
gösterecek yoksa ne kadara mal olacağını sorarak,komidinin üzerine
karşılığından fazlasını bırakarak sana saadetini mi sunacak?. İş
dönüşünde akşam yemeğinden sonra güzel bir film keyfi sürüp,yatak
odasına geçtiğinizde hayvanca sevişerek mi gösterecek sana olan
tutkusunu?. Yanında horlayarak mı uyuyakalacak?. Hayat hakkında
konuştuklarınız?.Ev kirası ve çocuğun masraflarıylamı sınırlı
kalacak.. Ahh benim 5.mevsimim.. Sen bunları hak etmiyorsun.. Sen gri
bir hayatı,sadece mobilyaları dışında,hayatında hiç bir renk olmayan
bir kadın profilini de hak etmiyorsun.. Sen en güzel geceleri,en güzel
sözlerle,akşam yemeklerinden sonra içilen şaraplarda ki o hayat
sohbetlerini,sabah kahvaltılarında ikiye bölünen kesmeşekerli,çaylı ve
müzikli mutfak atmosferini hak ediyorsun.. Ahh 5.mevsimim.. Sen bir
aşığın sana olan aşkını ve tutkusunu hak ederken,hak etmediğin bir
şekilde unutulmayı hak ediyorsun.. Ölümünün bilmem kaçıncı
yılında,seni sevgiyle anıyorum.. Seni hala sevmekle
kalmayıp,masalımızı özlüyorum.. Seni her kelimemin sonunda görur gibi
oluyorum.. Biliyorum,sen benim sol yanımdasın hep.. Orada kalacaksın..
Ama şimdi sağ yanımda ki kadınla yatmam lazım.. Sana dokunamadığımı
biliyorsun.. Seni andıran kadını bulana dek,tüm kadınları
deneyeceğim.. Ve kimseye senin gerçekten var olduğunu
söyleyemeyeceğim.. Sevgiyle kal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder